Poradnia w szkole

Rok szkolny 2016/2017

Czerwiec

Maj

Kwiecień

Marzec

Luty

Styczeń

Grudzień

Listopad

Październik

Wrzesień

Rok szkolny 2015/2016

Czerwiec

Maj

Kwiecień

Marzec

Luty

Styczeń

Grudzień

Listopad

Październik

Wrzesień

Rok szkolny 2014/2015

Wakacje 2015




Czerwiec

Maj

Kwiecień

Marzec

Luty

Styczeń

Grudzień

Listopad

Październik

Wrzesień

Rok szkolny 2013/2014

Wakacje 2014

Czerwiec

Maj

Kwiecień

Marzec

Luty

Styczeń

Grudzień

Listopad

Październik

Wrzesień

Rok szkolny 2012/2013

Wakacje 2013

Czerwiec

Maj

Kwiecień

Marzec

Zajęcia logopedyczne – szansa czy tylko kolejny obowiązek?

Jak co roku we wrześniu przeprowadzono diagnozy logopedyczne dzieci przyjętych do klas pierwszych i „zerówki” oraz diagnozę kontrolną dzieci uczęszczających na terapię w poprzednim roku. Uczniowie mają wiele dodatkowych zajęć i często trudno znaleźć czas na kolejne, jakimi jest terapia logopedyczna.

Wiek wczesnoszkolny to najlepszy okres na to, by rozbudzić u dziecka świadomość artykulacyjną, usprawnić język i pozostałe artykulatory oraz skorygować trudności w wymowie. Pamiętajmy, że wczesne rozpoczęcie terapii przynosi najlepsze efekty. Im później dziecko rozpoczyna terapię, tym dłuższy czas oddziaływań terapeutycznych jest potrzebny, aby osiągnąć zamierzone rezultaty.  Zapraszam do uczenia się prawidłowej wymowy poprzez zabawę.

 

Wrzesień 2015, Ewa Ciemiorek – logopeda