Poradnia w szkole

Rok szkolny 2018/2019

październik

Wrzesień

Rok szkolny 2017/2018

Czerwiec

Maj

Kwiecień

Marzec

Luty

Styczeń

Grudzień

Listopad

Październik

Wrzesień

Rok szkolny 2016/2017

Czerwiec

Maj

Kwiecień

Marzec

Luty

Styczeń

Grudzień

Listopad

Październik

Wrzesień

Rok szkolny 2015/2016

Czerwiec

Maj

Kwiecień

Marzec

Luty

Styczeń

Grudzień

Listopad

Październik

Wrzesień

Rok szkolny 2014/2015

Wakacje 2015




Czerwiec

Maj

Kwiecień

Marzec

Luty

Styczeń

Grudzień

Listopad

Październik

Wrzesień

Rok szkolny 2013/2014

Wakacje 2014

Czerwiec

Maj

Kwiecień

Marzec

Luty

Styczeń

Grudzień

Listopad

Październik

Wrzesień

Rok szkolny 2012/2013

Wakacje 2013

Czerwiec

Maj

Kwiecień

Marzec

Rozwijanie myślenia matematycznego na zajęciach terapii pedagogicznej w GASP

Doświadczenia matematyczne na zajęciach terapii stwarzają okazję do samodzielnego konstruowania przez dzieci pojęć w umyśle. Aktywne działanie przekłada się na tworzenie własnych strategii działania oraz rozwijanie umiejętności argumentowania. W lutym zaangażowaliśmy się w zabawy z tabliczką mnożenia oraz łamigłówki z zapałkami. Aktywności te pozwoliły na samodzielne odkrywanie prawidłowości, stawianie i weryfikowanie własnych hipotez, a w efekcie na budowanie poczucia mocy sprawczej.

Luty 2018, Justyna Bieńkowska – pedagog, terapeuta pedagogiczny

 

GASPluty1

GASPluty20182

GASPluty20183