Poradnia w szkole

Rok szkolny 2018/2019

czerwiec

maj

kwiecień

marzec

luty

styczeń

grudzień

listopad

październik

Wrzesień

Rok szkolny 2017/2018

Czerwiec

Maj

Kwiecień

Marzec

Luty

Styczeń

Grudzień

Listopad

Październik

Wrzesień

Rok szkolny 2016/2017

Czerwiec

Maj

Kwiecień

Marzec

Luty

Styczeń

Grudzień

Listopad

Październik

Wrzesień

Rok szkolny 2015/2016

Czerwiec

Maj

Kwiecień

Marzec

Luty

Styczeń

Grudzień

Listopad

Październik

Wrzesień

Rok szkolny 2014/2015

Wakacje 2015




Czerwiec

Maj

Kwiecień

Marzec

Luty

Styczeń

Grudzień

Listopad

Październik

Wrzesień

Rok szkolny 2013/2014

Wakacje 2014

Czerwiec

Maj

Kwiecień

Marzec

Luty

Styczeń

Grudzień

Listopad

Październik

Wrzesień

Rok szkolny 2012/2013

Wakacje 2013

Czerwiec

Maj

Kwiecień

Marzec

Przesiewowe badania pedagogiczne uczniów klas 0 GASP

We wrześniu odbyły się przesiewowe badania pedagogiczne uczniów klas 0, mające na celu wyłonienie dzieci kwalifikujących się do korzystania z zajęć terapii pedagogicznej. Na podstawie diagnoz wyłoniono uczniów przejawiających nawet pojedyncze symptomy ryzyka dysleksji i zakwalifikowano do udzielenia pomocy, by zapewnić im warunki do optymalnego rozwoju, dostosowane do ich potrzeb i możliwości.

Wczesna diagnoza jest warunkiem skutecznej pomocy, a dziecko ryzyka dysleksji nie musi stać się dzieckiem dyslektycznym. Wszystko zależy od tego, jak szybko rozpoznamy potrzeby dzieci i zareagujemy na nie, w celu wyrównania dysharmonii w rozwoju psychomotorycznym. Jak najwcześniejsze wsparcie zagwarantowane już uczniom klas 0, ma na celu zapobieganie ewentualnym trudnościom szkolnym.

Przed nami systematyczne zajęcia terapii pedagogicznej wypełnione wspieraniem rozwoju psychomotorycznego dzieci przez zabawę.

Wrzesień 2018, Justyna Bieńkowska - pedagog, terapeuta pedagogiczny

 

GASP2018wrzesień1