Poradnia w szkole

Rok szkolny 2018/2019

kwiecień

marzec

luty

styczeń

grudzień

listopad

październik

Wrzesień

Rok szkolny 2017/2018

Czerwiec

Maj

Kwiecień

Marzec

Luty

Styczeń

Grudzień

Listopad

Październik

Wrzesień

Rok szkolny 2016/2017

Czerwiec

Maj

Kwiecień

Marzec

Luty

Styczeń

Grudzień

Listopad

Październik

Wrzesień

Rok szkolny 2015/2016

Czerwiec

Maj

Kwiecień

Marzec

Luty

Styczeń

Grudzień

Listopad

Październik

Wrzesień

Rok szkolny 2014/2015

Wakacje 2015




Czerwiec

Maj

Kwiecień

Marzec

Luty

Styczeń

Grudzień

Listopad

Październik

Wrzesień

Rok szkolny 2013/2014

Wakacje 2014

Czerwiec

Maj

Kwiecień

Marzec

Luty

Styczeń

Grudzień

Listopad

Październik

Wrzesień

Rok szkolny 2012/2013

Wakacje 2013

Czerwiec

Maj

Kwiecień

Marzec

Elementy ćwiczeń integracji bilateralnej w projekcie słuchowym prowadzonym w klasach VII

Projekt słuchowy prowadzony w klasach VII wzbogacił się w kwietniu o elementy terapii integracji bilateralnej. Jest to metoda wspomagająca rozwój dziecka, głównie rozwija współpracę i koordynację ruchów jednej strony ciała, niezależnie od drugiej strony. Wspomaga także zapamiętywanie sekwencji ruchów. Ćwiczenia bilateralne, które pojawiły się w projekcie słuchowym, mają wpływ na współpracę między półkulami, poprawiają pamięć sekwencyjną, doskonalą planowanie ruchu, a także przygotowują do wielozadaniowości. Elementy ćwiczeń integracji bilateralnej stały się uzupełnieniem treningu słuchowego. Dla uczestników okazały się wyzwaniem, gdyż ćwiczenia ruchów symetrycznych, asymetrycznych oraz ruchów przekraczających linię środka okazały się nie zawsze proste do wykonania.

Opracowała : Ewa Ciemiorek